باختن تو طبیعت من نی...من یه مردادی ام هیچوقت هیچکس غرورمو درک نمیکنه..مردادی یعنی با همه مغرور اما با عشق بی غرور..منه مردادی همیشه جنگیدن با وحشی ترین گرگها رو ترجیح میدم به ساختن با گوسفندای احمق..مردادی یعنی یه قلب پر از درد یه لب پر از خنده...من بی اعصابم پس دور و برم نچرخ بد میبینی
ثابت

اول از همه:

 

اون  تبلیغاتو ببند رو اعصابه

 

کامنت تبلیغاتی نذار -->سریع حذف میشه

 

کامنت خصوصی -->نخونده حذف

 

ادرستو بذار بهت سر بزنم

 

 خوشت اومد --> خوش اومدی نظر یادت نره

 

خوشت نیومد --> اینو بزن

 

بدون هیچ رد پایی

 

والسلام

 



نظرات شما عزیزان:

نوید
ساعت7:13---8 اسفند 1394
.وبلاگ قشنگی داری. مخصوصا مفهوم متن. به. عکساتون. امیدوارم همیشه موفق. باشی


بهاره
ساعت18:51---28 دی 1394
سلامممممممم وبت توووووووپه خواستی به منم یه سری بزن مچکر
پاسخ:ممنون از حضور گرمت


فقط خدا
ساعت13:14---18 شهريور 1394
سلامتی اونایی که



درد دل همه رو گوش میدن



اما معلوم نیس خودشون کجا درد دل میکنن . . .


فقط خدا
ساعت6:41---18 شهريور 1394
خدا را دوست دارم ، بخاطر اينکه وسط حرف زدن نمي گويد، وقت ندارم، بايد بروم يا دارم با کس ديگري حرف مي زنم

خدا را دوست دارم ، به خاطر اينکه من را براي خودم مي خواهد، نه خودش

خدا را دوست دارم ، به خاطر اينکه هميشه وقت دارد حرف هايم را بشنود

خدا را دوست دارم ، به خاطر اينکه فقط وقت بي کاريش ياد من نمي افتد

خدا را دوست دارم ، به خاطر اينکه مي توانم از يکي ديگر پيشش گله کنم، بگويم که ....

خدا را دوست دارم ، به خاطر اينکه هميشه پيشم مي ماند و من را تنها نمي گذارد، دوست داشتنش ابدي است

خدا را دوست دارم ، به خاطر اينکه مي توانم احساسم را راحت به آن بگويم، نه اصلا نيازي نيست بگويم، خودش ميتواند نگفته، حرف ام را بخواند

خدا را دوست دارم ، به خاطر اينکه به من مي گويد دوستم دارد و دوست داشتنش اش را مخفي نمي کند

خدا را دوست دارم ، به خاطر اينکه تنها کسي است که مي تواني جلوش بدون اينکه خجل بشوي گريه کني، و بگويي دلت براش تنگ شده

خدا را دوست دارم ، به خاطر اينکه ، مي گذارد دوستش داشته باشم ، وقتي مي دانم لياقت آنرا ندارم

خدا را دوست دارم به خاطر اينکه از منمي پذيرد که بگويم: خدا را دوست دارم ...


رضا
ساعت13:50---14 شهريور 1394
اعصابم که نداری بشه مخت زد:-/
البته اگه مخی باقی مونده باشه :/


پاسخ: ?wtf


zeynab
ساعت23:39---26 تير 1394
اوه اره ببخشيد
www.hamemigan.loxblog.com


zeynab
ساعت18:31---26 تير 1394
سلام از وبت خوشم اومد.ممنون سرزدي..اگه دوست داشتي تبادل لينك كنيم

پاسخ:آدرس نذاشتی خو



تفکر زیبا = زندگی زیبا
ساعت15:45---21 تير 1394
همه ما را از "چوب خدا" ترساندند،
ولی یکی به "بوسه خدا" امیدوارمان نكرد.
در حالیکه خداوند کلامش را همیشه با "الرحمن و الرحیم" آغاز می کند...

بارش بوسه های خداوند را برایتان آرزومندم...




fatemeh
ساعت15:58---19 تير 1394
سلام مروارید جون
دیگه حوصله چت و وبمو ندارم
خیلی دیر به دیر میام هر وقتم میام یه سر به چت میزنم و یه مطلب تو وب اپ میکنم
تو چه خبر؟ خوبی؟


melika
ساعت22:08---18 تير 1394
ممنون گلم بابت لینکت شما هم لینکت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاریخ ساعت نویسنده M≋o≋R≋v≋A≋r≋A≋ |