باختن تو طبیعت من نی...من یه مردادی ام هیچوقت هیچکس غرورمو درک نمیکنه..مردادی یعنی با همه مغرور اما با عشق بی غرور..منه مردادی همیشه جنگیدن با وحشی ترین گرگها رو ترجیح میدم به ساختن با گوسفندای احمق..مردادی یعنی یه قلب پر از درد یه لب پر از خنده...من بی اعصابم پس دور و برم نچرخ بد میبینی
29

 

 

 

 

من 数字。可愛い。 のデコメ絵文字 اخلاق خیلی خوبی دارم

و اونم اینه که かわいい。 のデコメ絵文字

هیچوقت  نظرمو به کسی تحمیل نمیکنم  

 ولی کسی که نظرش با من متفاوته 

خــ゜*棒人間/かわいい*゜ のデコメ絵文字ـــر است

تموم شد و رفت*゜★。・かわいい*・゜☆・ のデコメ絵文字



نظرات شما عزیزان:

نسترن
ساعت21:27---13 شهريور 1394
بعله!!!
پاسخ: :D


ارتین
ساعت8:00---2 شهريور 1394
خیلی قشنگه وبت مطلب خیلی زیبایی داری معلومه که عاشق شدی اگه شدی از دستش نده که عاشقی بددردیه . اگه نشدی به خودت اجازه نده عاشق بشی به عشق و عاشقی فک نکن که نابودت میکنه عشق بزرگترین دروغ دنیاست

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاریخ ساعت نویسنده M≋o≋R≋v≋A≋r≋A≋ |