باختن تو طبیعت من نی...من یه مردادی ام هیچوقت هیچکس غرورمو درک نمیکنه..مردادی یعنی با همه مغرور اما با عشق بی غرور..منه مردادی همیشه جنگیدن با وحشی ترین گرگها رو ترجیح میدم به ساختن با گوسفندای احمق..مردادی یعنی یه قلب پر از درد یه لب پر از خنده...من بی اعصابم پس دور و برم نچرخ بد میبینی
41

این روزها منتظر یک خبرم

 

 

چند روز بیشتر

زنده نیستی



نظرات شما عزیزان:

artin
ساعت14:58---14 شهريور 1394
میشه بگی چطور عاشق شدی و کجا باهم آشنا شدی میشه بیشتر از عشقت بهم بگی البته اگه اشکال نداره

artin
ساعت14:56---14 شهريور 1394
تولدی دیگر" همه ی هستی من آیه ی تاریکیست که ترا در خود تکرار کنان به سحرگاهان شکفتن ها و رستن های ابدی آه کشیدم ، آه من در این آیه ترا به درخت و آب و آتش پیوند زدم زندگی شاید یک خیابان درازست که هر روز زنی با زنبیلی از آن میگذرد زندگی شاید ریسمانیست که مردی با آن خود را از شاخه میاویزد زندگی شاید طفلیست که از مدرسه بر میگردد زندگی شاید افروختن سیگاری باشد ، در فاصله ی رخوتناک دو همآغوشی یا عبور گیج رهگذری باشد که کلاه از سر بر میدارد و به یک رهگذر دیگر با لبخندی بی معنی میگوید " صبح بخیر " زندگی شاید آن لحظه مسدودیست که نگاه من ، در نی نی چشمان تو خود را ویران میسازد ودر این حسی است که من آن را با ادراک ماه و با دریافت ظلمت خواهم آمیخت در اتاقی که به اندازه ی یک تنهاییست دل من که به اندازه ی یک عشقست به بهانه های ساده ی خوشبختی خود مینگرد به زوال زیبای گل ها در گلدان به نهالی که تو در باغچه ی خانه مان کاشته ای و به آواز قناری ها که به اندازه ی یک پنجره میخوانند

aysa
ساعت14:41---2 مرداد 1394


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاریخ ساعت نویسنده M≋o≋R≋v≋A≋r≋A≋ |