باختن تو طبیعت من نی...من یه مردادی ام هیچوقت هیچکس غرورمو درک نمیکنه..مردادی یعنی با همه مغرور اما با عشق بی غرور..منه مردادی همیشه جنگیدن با وحشی ترین گرگها رو ترجیح میدم به ساختن با گوسفندای احمق..مردادی یعنی یه قلب پر از درد یه لب پر از خنده...من بی اعصابم پس دور و برم نچرخ بد میبینی
61

مَــن . . .

هَـشـتـاد مـیـلـ ـیـون ایـرانیـ ـرو

بـه چـالـش دخـالـَـتــ نـکـردن

تـو زنـدگـی خُـصـوصـی مَـردُم

دَعـوتــ مـیـکـُنَـم . . .

 



نظرات شما عزیزان:

artin
ساعت14:53---14 شهريور 1394
هیچ وقت ناامید نشو اگه خدا بخواد تو به عشقت میرسی ولی نباید بهش دل ببندی چون خیلی آزار دهنده است. من همیشه عادت دارم پیاممو خصوصی بفرستم ولی باشه منو ببخش خصوصی فرستادم

نسترن
ساعت13:38---14 شهريور 1394
چه حالی میده اولین نفر کامنت بزراری و بخونی!لایک
پاسخ::)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاریخ ساعت نویسنده M≋o≋R≋v≋A≋r≋A≋ |