باختن تو طبیعت من نی...من یه مردادی ام هیچوقت هیچکس غرورمو درک نمیکنه..مردادی یعنی با همه مغرور اما با عشق بی غرور..منه مردادی همیشه جنگیدن با وحشی ترین گرگها رو ترجیح میدم به ساختن با گوسفندای احمق..مردادی یعنی یه قلب پر از درد یه لب پر از خنده...من بی اعصابم پس دور و برم نچرخ بد میبینی
66

 

تابستون هم

رفت



نظرات شما عزیزان:

نسترن
ساعت22:56---18 شهريور 1394
من عکسو ندیده بودممممم نیومده بود برامممم هققققققق
من از این بستنی ها میخاممممنسکافه ایشششش چرا با من این کارو میکنی هققققققق
پاسخ: ههههه خیلی ممنون...یکی بیاد اینو جمع کنههههه


نسترن
ساعت14:34---18 شهريور 1394
خدافظی با تابستون سختههههه من طاقت دورییشو ندارمممممم
پاسخ:پاییزهم میگذره مثه تابستون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاریخ ساعت نویسنده M≋o≋R≋v≋A≋r≋A≋ |